روز عشق(28/7/92)+سورپرایز زنده
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 671
بازدید کل : 283100
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
جمعه 3 آبان 1392برچسب:, :: 17:6 :: نويسنده : فافا

سلام به عشق خوجلم و سلام به دوستای مهربون خودم

یکشنبه هفته پیش سرکلاس ریاضی بودم وسط کلاس دلم پر زد برای نفسیم یه اس براش فرستادم ایشونم جواب دادن نمیشه منم یه سورپرایز برات دارم گلم بعد از کلاس از اونجایی که کنجکاوم زنگ زدم تا تمام سعی تلاشم رو کنم از زیر زبونش بکشم که سورپرایزش چیه اما نگفت که نگفتبعد از کلاس دومم زنگ زدم گفتم کجایی گفت بیست دقیقه دیگه میرسم منم دیدم وقت هست رفتم جینگولاسیون انجام دادمراه افتادم به سمت در خروج از دور از بین اون همه اقایون محترم دانشجو اقای خوشتیپ خودمو پیدا کردم قرفونش برمقدم هام رو تندتر کردم رسیدم به عشقم بعد از سلام احوالپرسی نزدیک در حراستنشستیم تو ماشین احساس کردم همسری مثل همیشه راحت حرف نمیزنه لوسم نمیکنه کلا راحت نیست خلاصه همینجور که داشتیم میرفتیم من حرف میزدم یدفعه زد رو ترمز  با ترمزش من یه کمی اومدم جلو سمت شیشه همینجوری که از کارش تو شوک بودم یدفعه دیدم از صندلی عقب که به صندوق عقب راه داره دوتا دست افتاد بیرون یه هی بلند کشیدم با داد گفتم وااااااااااااای این چیه یعنی اون لحظه هنگ کرده بودمااااااا از ترس برگشتم به نفسی نگاه کردم دیدم از خنده غش کرده یه نگاه دیگه به پشت انداختم دیدم دستا داره حرکت میکنه صدای دوست همسری میاد میگه بیا من رو دربیار پختم این تو نفس خانم همینجور داشتن میخندیدن به قیافه وحشت زده بندهبعد که هنگیم برطرف شد خودمم شروع کردم به خندیدن از ماشین پیاده شدم همسری میگه بفرما این هم سورپرایز

دیگه تا برسیم خونه من یاد شوک اون لحظه خودم می افتادم میخندیدم نفس خان هم یاد قیافه وحشت زده من می افتاد میخندید منم گفتم باشه یکی طلبت عزیزماخه تا حالا همسری از این کارا نکرده بود که دوستش رو با خودش بیاره اصلا فکرش رو نمیکردم سورپرایزش موجود زنده باشه اما یه حسی بهم میگفت فافا سوپرایزش میتونه زنده باشه ها به خودشم حتی قبل اینکه بیاد گفتم گفت نه اصلا تو این موردایی که فکر میکنی نیست البته چندباری با سوسک مار مصنوعی بنده رو ترسونده بود که با جیغ من خودش بیشتر ترسیده بوداین دوست همسری خیلی پسر خوبیه درنظر دارم اگه یه خانوم خوب هم قسمتش بشه دراینده رفت امد خانوادگی باهاش داشته باشیم از منم خواسته اگه دختر خوب دیدم تو دوستام بهش معرفی کنم برای ازدواجبه ما بیسکویت نارنگی داد منم از اونجایی که خانوم خوب کدبانویی هستم کلا به فکر مرد زندگیمم کول پشتیم رو پر کرده بودم از میوه هلو موز انار دون کرده شکلات دونه دونه تعارف میکردم اخر خندش گرفت به شووری گفت همیشه انقد به فکرته منم گفتم بعله همیشه اینطوریه اصلا کوله نیست که سوپرمارکت کیه که قدر بدونههمسری هم گفت بعله بعله دستتون درد نکنه

یه اهنگی اومد که کلی ادم رو وادار میکرد حرکات موزون انجام بده منم دستم رو گذاشته بودم رو کنسول انگشتام رو با ریتم اهنگ تکون میدادم نفسی زد رو دستم که یعنی نکن منم خندیدم جوری که دوستش نبینه شونه هامو تکون دادم که مثلا دارم میرقصمدیگه دوستمون بود پیشش نمیشد سرم رو بزارم رو شونه همسلی مثل همیشه از اول تا اخر دست همدیگرو بگیرم منم اصلا یه جوری بودم انگار دست همسری تو دستم نبود یه چیزی کم داشتم کلافه بودم اخر دیگه شووری جونمم طاقتش تموم شد دستم رو گرفت اروم  می گفت جیجر منی زیر پوستی لوسم میکرد

فردا تولد مامان 2(مامان نفسیم)هستش اینجا رو شاید هیچ وقت نخونه اما دوست دارم از اینجا هم بهش تبریک بگم

مامان جون مهربونم تولدت مبارک ایشالا هزار ساله بشی 

عشقنامه:زندگی من هزار بار ممنونم که بخاطر من داری همه سختی ها رو تحمل میکنی منم قول میدم برات بهترین همسر دنیا باشم قدر همه خوبی های عشقم رو بدونم بیشتر از جونم دوست دارم همنفسم



نظرات شما عزیزان:

یه دوست
ساعت15:58---30 خرداد 1393

چه سورپرایزی کوچیک و ساده ای
امیدوارم زندگیتون همیشه با شادی باشه

دوست خوبم:اتوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا قلبم اومد تو دهنم با این سورپرایزگریههمچنین عزیزم خوشم میاد از ارادت در خوندن خاطرات خدا قوت فرزندم:)بوووووووووووووووووووووس برای خواننده ی خوب همراهم



مهسا
ساعت15:10---9 آبان 1392

با افتخار لینک شدید
منتظرتون هستم فا فا جان

پاسخ:خوش اومدی دوست عزیز و جدیدم

اومدم عزیزم ولی اسم وبم رو نوشتی عاشقانه های من ونفسیم بزن خاطرات عاشقانه من ونفسیم



وبلاگچه خاطرات
ساعت1:16---7 آبان 1392

الان این لمزه شخصیهه؟!
اگه نیست من چلا لمز ندالــــــــــــــــــــم؟؟
دهوات بهونم؟؟؟

پاسخ:اره عزیزم فقط مخصوص اقامونیناس

دهوام نکن دیگه بوخودا گناه دارم اما الان میام رمز عکسام رو بهت میگم



ماری گیس بریده♥
ساعت23:29---5 آبان 1392

وای عجب سورپرایز باحالی خخخخخ ترکیدم از خنده

پاسخ:



ميشا
ساعت8:41---5 آبان 1392

واي واقعا چه سورپرايزي

از دست اين آقايون
انشالله خيلي زود بهم ميرسيد و تولد مامان همسريت رو هم با همديگه جشن ميگيريد.

پاسخ:از سورپرایزم یه چیزی اونورتر بود میشا جون داشتم سکته میکردم

مرسی عزیزم ایشالا



خانوم گل
ساعت20:09---4 آبان 1392

میگم فافا جون چه همسلی شیطونی دارررری
من اگه بودم سکته رو زده بودم
پاسخ:به خودم رفته

منم رد کردم سکته رو



من
ساعت0:14---4 آبان 1392

سلااام عزیزم

خدا رو شکر که بلایی سرت نیومد با این سورپرایزش

خدا بهت رحم کنه در آینده

پاسخ:سلام به دوست خودم

واقعا

منم سورپرایز برای همسری داشتم خواهم داشت



وبلاگچه خاطرات
ساعت22:59---3 آبان 1392

آهان الان خوندم...عجب سوپرایزی بوووود...
تولدت مادر 2 هم مبارک...

پاسخ:وحشتناک و خنده دار بود

مرسی عزیزم

چقدر من دیر تایید میکنم کامنت ها رو ایییش



وبلاگچه خاطرات
ساعت22:53---3 آبان 1392

هورررررررررررررررا...دووم...البته هنوز مطلبو نخوندم.فقط خواستم دومیو از دست ندم.نمیذاری اول شیم که...

پاسخ:عزیزممممممممممممممممممی



همسری
ساعت21:14---3 آبان 1392

سلام نفسم
یعنی اون روز 2 ساعت طول کشیدتا سورپرایز ما تو صندوق جا بشه
مرسی که اینجا هم از مامان یاد کردی و تولدشو تبریک گفتی
به خاطر تو و زندگیمون که باشه همه ی سختی ها آسون میشه تو الانشم بهترین همسر دنیا هستی عزیز دلم دوست دارم

پاسخ:به به سلام خواننده اول وبلاگ

خسته نباشی عزیز من

خواهش میکنم اصلا علوس بهتر از من وجود نداره

جیگمل منییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: